Saturday, October 18, 2014

Puding Untuk Hantaran

Bermula daripada hari ini, 18 Oktober 2014,
kami ingin memperkenalkan produk terbaru kami
iaitu PUDING HANTARAN.




PUDING PUTERI




PEACH CORN PUDDING




PUDING YOGURT PAVLOVA




KIWI PARADISE PUDDING




PUDING KAYA KEMBANG SEMANGKUK




PUDING MAMBO


Pada yang berminat, bolehlah menghubungi kami
dengan menghantarkan SMS dan WA ke
017-2954897 (watie)


TERIMA KASIH KERANA BERKONGSI
REZEKI DENGAN KAMI..

Monday, September 22, 2014

Order daripada orang jauh..


1) Cream Puff
2) Hokkaido Cake
3) Talam Kacang Merah
4) Kulit Tart


Thanks Honey..Balik kampung nanti,
boleh order lagi.

Friday, August 29, 2014

ORDER (24 - 28 OGOS 2014)

RED VELVET  1 RECIPES
2KG++


RED VELVET 1/2 RECIPE
1KG ++


HOKKAIDO 200PCS++


RED VELVET
500GM++

CHOC MOIST CUPCAKES
16PCS

MINI PAVLOVA
4 PCS FOR RM10

MONSTER-BITES STRAWBERRY
CHEESETART - 30PCS

TALAM CENDOL (DALAM KOTAK)
TALAM TOKYO (HIJAU)
TALAM KACANG MERAH (PINK)
TALAM SUJI GULA MERAH (COKLAT)
TALAM PEANUT BUTTER (OREN)

ALHAMDULILLAH..REZEKI ANAK.

TERIMA KASIH KERANA BERKONGSI REZEKI.





Tuesday, August 26, 2014

STRAWBERRY CHEESETART

50 pcs strawberry cheesetart



Berminat??
Hubungi saya di 017-2954897

TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKONGSI REZEKI DENGAN SAYA.


Friday, August 22, 2014

HOKKAIDO

Tempahan daripada cikgu-cikgu di SMK Tanjong Mas, 
Kota Bharu, Kelantan.




35 bekas semuanya.

TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKONGSI REZEKI DENGAN KAMI

Monday, August 18, 2014

TERBARU DARI KAMI..

Hokkaido cupcake.
Lembut saja keknya.
Diisi dengan kastad susu.
Boleh juga diisi dengan vanilla filling.
Cuma jika guna vanilla filling, kek tak tahan lama.


Packing ketika buat fast sale
7 pcs - RM6
Saiz cup - 2 oz.

RM75.00 = 100 pcs
(Cup saiz 3.7 cm)
Jika tempahan 300 pcs = RM0.65 sebiji.

RM85.00 = 100 pcs
(Cup saiz empat segi - kecil)

RM1.20 sebiji untuk saiz besar
(ditambah sepotong buah strawberry + solo packing)

Berminat bolehlah SMS @ Whatapps saya
017-2954897

TERIMA KASIH KERANA BERKONGSI REZEKI DENGAN SAYA.


Sunday, August 10, 2014

HANTARAN

NAMA CUSTOMER  :  SMK SERI INTAN
ORDER  :  25 PCS CUPCAKES
TEMA  :  MERAH
TARIKH  :  10 OGOS 2014
HARI  :  AHAD











Wednesday, August 6, 2014

SENARAI HARGA




CAKE (PER RECIPE)
1. RED VELVET - RM90 (2KG++)
2. CHOC MOIST - RM70
3. TIRAMISU - RM55
4. BLUEBERRY / OREO CHEESECAKE- RM55 
5. CARROT CHEZY WALNUT - RM80
6. JAPANESE COTTON CHEESECAKE - RM75
7. RAINBOW CAKE - RM100
8. BUTTERCAKE - 
9. RV (1KG++ - RM50). RV (500GM++ - RM25)

TART
1. BLUEBERRY / STRAWBERRY CHEESETART
RM40 (50 PCS)
2. TART BENTUK BUAH- RM43 (50 PCS)
3. TART SHELLS - RM32 (100 PCS)

CREPES
1. DURIAN / STRAWBERRY / BLUEBERRY / OREO / CHOC / MANGO / BANANA - RM10 (5 PCS)

PAVLOVA
1. 10" - RM45
2. 6" - RM25
3.MINI PAVLOVA - RM10 (4 PCS)

MUFFIN
1. BANANA / RICH CHOC -

CUPCAKES
1. BUTTERCAKE - SAIZ 2oz - 25PCS - RM50 (PER BOX)
2. CHOC MOIST - SAIZ 2oz - 25PCS - RM62.50 (PER BOX)
3. WITH EDIBLE (READY MADE) - PLUS RM
4. HOKKAIDO - SAIZ S - RM75.00 (100 PCS)

CREAMPUFF WITH VANILLA FILLING - RM20 (25 PCS)

KUIH TALAM
1. TALAM JAGUNG , TALAM KELADI, TALAM KACANG MERAH, TALAM SUJI GULA MERAH, SERIMUKA, KUIH LAPIS - RM23 (1 BOX- 10' X 10')
2. TALAM PEANUT BUTTER, TALAM ROTI STRAWBERRY, TALAM BERLAUK - RM 26 (1 BOX )

*setakat ini, ini sahajalah catatan saya. Nanti kalau dah ingat, saya update..terima kasih ye..



Sunday, July 20, 2014

NUTTY CORNFLAKES

Satu lagi produk keluaran Chocake Watie Handmade ialah
NUTTY CORNFLAKES.

Rupanya seakan-akan Cornflakes Madu
tapi kami tak guna madu.

Campuran Cornflakes, bijirin-bijirin, kekacang dan juga 
buah-buahan campuran,
kami packing secara "sekali suap".
Ambil satu, masuk mulut.
Ambil satu lagi, masuk mulut.
Tak payah gigit banyak kali.
Tak payah juga berebut-rebut.
Semuanya dibuat secara solo.
"kau-kau, aku-aku"
Haa.. gitu la ceritanya biskut ni.





Sebalang biskut ni cuma RM18 saja.

Kami tidak ada stok yang banyak. Cubalah...
Pasti puas hati.
Berbaloi dengan harganya.
Yang pastinya, ia adalah 'homemade'.

Berminat? SMS saya di 017-2954897.
Cepat, jangan tunggu lagi!!

BISKUT SARANG SEMUT

Tinggal seminggu saja lagi kita nak menyambut 
Hari Raya Aidilfitri

Masih lagi tercari-cari biskut raya evergreen?

Saya ada menjual Biskut Sarang Semut.

Biskut Sarang Semut sebelum dibakar.



Cuma RM18 sahaja sebalang.

Tiada tempahan. Siapa cepat dia dapat.
Biskut Edisi Terhad.

SMS saya segera ye..017-2954897.





Saturday, July 5, 2014

MARUKU MALATOPSSS


Maruku Malatopsss.
Sempena Hari Raya Aidilfitri yang
bakal tiba ni, harga sebalang maruku ni
RM13.

Harga Asal - RM15

SMS saya di 017-2954897

TART BUNGA

Baru saja Ramadhan yang ke-8
Seharusnya update biskut-biskut raya.

Tahun ini, saya tak buat banyak biskut raya.
Cukup hanya 2 jenis biskut raya.
Sebabnya, saya tak terlayan kuih talam yang diorder
oleh pelanggan-pelanggan saya sepanjang Ramadhan ni.

Ini salah satu biskut raya yang saya jual.
TART BUNGA..

Macam-macam jenis tart ada di Malaysia ni.
Tart bunga ni pun ada peminatnya tersendiri.
Jadi bagi anda yang berminat / mengidam nak sangat makan
Tart Bunga ni, bolehlah cari saya.
SMS saya 017-2954897








Ini bekas besar (pelanggan saya dari Kemaman 
yang sedang mengandung) mahukan tempoh hari.

 Sebetulnya tahun ini saya jual dalam 
bekas yang kecil sedikit.
Yang muat untuk 42pcs.
Saya jual RM25 sebekas.

SMS ye!!



Wednesday, July 2, 2014

KULIT TART (TART SHELLS)



Anda di Kelantan? 
Anda sibuk?
Nak cuba buat cheesetart sendiri TAPI
tak ada masa nak buat kulit tart?

Boleh juga makan kulit ni saja.
Sedap jugak.


Marilah beli kulit tart daripada saya.
RM32 sahaja untuk 100pcs.


100% handmade. Tidak menggunakan
Mesin Pembuat Kulit Tart. 









SMS saya di 017-2954897.
Booking awal sempena Hari Raya Aidil Fitri ini.

Tuesday, July 1, 2014

HANTARAN MUSIM CUTI SEKOLAH

Apa yang sangat sinonim dengan cuti sekolah?
Mestilah kenduri kahwin, kenduri bertunang,
kenduri bersunat dan sebagainya.

Tapi kenduri kahwin la selalunya yang meriah.


Jadi saya cuba untuk memenuhi 
hasrat customer saya.






Rainbow Cake



My 1st Fondant cake



Cheezy Carrot Walnut Cake









RED VELVET CAKE UNTUK BESDAY ABAH

ABAH...
seorang yang susah kita nak tahu
apa yang dia suka pakai..
apa yang warna kesukaannya..
apa yang dia suka makan..

Tahniah pada yang tahu apa yang ABAH suka..

RED VELVET CAKE 
WITH HAWAIIAN COCONUT




Terima kasih anak-anak ABAH...

TART OH TART

Blueberry Cheesetart
Dah cuba ke belum ni?
Meh la cuba beli dengan saya.